AKTOB EĞİTİM SEMİNERLERİ

OTEL EĞİTİM FAALİYETLERİ


Günümüzde Turizm ve Otelcilik Sektöründe mesleki veya sosyal bilimler konusunda eğitim almış eleman ihtiyacının yoğun olarak eksikliğinin duyulduğu bilinen bir gerçektir. Bu gerçekten yola çıkarak AKTOB, üyesi olan işletmelerde görev yapan çalışanların, konaklayan misafirlere sunduğu hizmetin kalitesini ve bununla beraber misafir memnuniyetini arttıracak tutum ve davranışlar konusunda daha bilinçli olmasını sağlayacak eğitim gereksinimlerini tespit ederek ilgili konuları içeren seminer programlarını hayata geçirmiştir.

Üye İşletmelerde üst kademe yönetici, ara kademe yöneticileri ve personellerine yönelik “Sosyal Davranışlar”, “İletişim”, “Ekip Çalışması”, konularında 4 gün 8 saat süren seminerler düzenlenmekte, bu suretle çalışanların hizmet niteliklerinin arttırılması hedeflenmektedir.


SEMİNER VERİLMESİ TALEBİNDE BULUNACAK İŞLETMELERDEN İSTENEN KATILIM KOŞULLARI

-İşletmenin Aktob Üyesi Olması Ve Üye Aidat Borcunun Bulunmaması.

-İşletmenin Talep Ettiği Seminer Programındaki Katılım Sayısını Temin Etmesi.

(Küçük İşletmeler Aralarında Birleşerek Eğitim Talebinde Bulunabilir.)

-İşletmenin Seminer Süresince Müşteri Hizmetine Açık Olması.

-İşletmenin Seminer Süresince İstenen Ekipman Ve Materyalleri Temin Etmesi.

-Eğitimcinin İşletmeye Gidiş-Dönüş Ulaşımının Sağlanması.

-Seminer Süresince Eğitimin Verildiği İşletmede Eğitimcinin Konaklama, Yeme-İçme, Kıyafet Yıkama Ve Ütü İhtiyacının Karşılanması.

-Seminer Sonunda Düzenli Katılan İşletme Personeline Verilecek Olan Katılım Belgesi Ve Kırtasiye Gideri Olarak Aktob’a Kişi Başı 10 Ytl Bağış Yapılması.


http://www.aktob.org/sayfa.asp?aid=47&id=2

Read Users' Comments (0)

0 Response to "AKTOB EĞİTİM SEMİNERLERİ"