TURİZM HAFTASININ ARDINDAN HATIRDA KALANLAR



Akdeniz üniversitesinde yapılan seminerin konuşmacılarından olan, Adnan Menderes Üniversitesi Didim Meslek Yüksekokulu hocalarımızdan Sn Doç. Dr. Atila Yüksel, müdür olduğu okulun eğitim sistemi hakkında, bizleri güzel bir sunum eşliğinde bilgilendirdi.
Bugüne değin karamsarlık içine düşmüş olduğum ,turizm eğitimi konusunda, hocamızın ufku sayesinde aydınlandım.

Böyle güzel bir okul örneğini bize gösterdiği için, kendisine ve tüm emeği geçenlere teşekkür ediyorum.
Darısı diğer meslek yüksek okullarının başına diyorum.

Aşağıdaki linkten okulun hakkında merak ettiğiniz her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz


http://www.akademik.adu.edu.tr/myo/didim/topics.asp?path=323938

Read Users' Comments (0)

0 Response to "TURİZM HAFTASININ ARDINDAN HATIRDA KALANLAR"