İŞKUR KİMİ FİNANSE EDİYOR ?

http://www.ascilik.net/is-kurun-otellere-yonelik-kurslari_QmZ12WfZ2WiZ3794


Bu eğitim de yine Turemlerin eğitiminin bir benzeri bana göre...
İşkur istihdam garantisi veriyormuş !!
Turemler de aynı şekilde istihdam sağlamakta..
İşkurun en önemli özelliklerinden biri de kurs esnasında para ödüyor olmasıymış
Turemler de altı ay boyunca, yatılı okullarda, her türlü barınma ve
diğer ihtiyaclarını karşılıyordu.
Ve İ.L.O nun çalışma programı kapsamında personelini alıp ,sözleşmeli olarak,
bu kurslara eğitici personel statüsünde atıyordu.

Peki!

İşkur eğitimcilerini nereden buluyor ?
Neden bu kadar çok benzeri program var ?
Birini diğerine kıyaslamak ya da diğerinin yerine tutmak istemiyorum ama
kurumsal ilişkilerde, bu kadar birbirine parelel hizmetler sunarken ,
ortaklaşmaya neden gidilmediğini anlamakta zorlanıyorum.
Milli Eğitim Bakanlığı, TUREM' leri aldığında bu kurslar halen devam ediyordu.
Neden birlikte çalışmaya gidilmedi ?
Çalışma bakanlığının ,Milli eğitim bakanlığının bu projesinden haberi yok muydu ?

http://www.iskur.gov.tr/LoadExternalPage.aspx?uicode=statbizeulasin

Read Users' Comments (0)

0 Response to "İŞKUR KİMİ FİNANSE EDİYOR ?"