TURİZM EĞİTİM MERKEZLERİ HAKKINDA

1993 yılında ,TURİZM BAKANLIĞI'nın gazete ilanı olarak çıkan ,eğitim görevlisi kadrosuna basvurmak için , o dönemdeki , "ANTALYA TUREM "'in eski yerine yani TRT binasına giderek, okul müdürünün onayıyla, Ankara yoluna düşmüştüm.

Turizm Bakanlığının ,Eğitim müdürlüğü bölümünde ,yazili ve sözlü mülakatlara ,I.L.O ve bakanlık elemanları kontrolunde girerek ,"KEMER TUREM" eğitim merkezine sözleşmeli eğitim görevlisi olarak atamam yapildi.

Eğitimci olarak göreve başlamadan önce ,1 ay boyunca "BALÇOVA TUREM" de eğiticiler eğitimi programı aldım.Ve program sonunda yine Ankara 'dan gelen ,Eğitim bölümü üst görevlileri ve I.L.O bolumu denetleyicileri tarafından ,uygulamalı sınava tabi tutulduk.Bu eğitimde sertifikalandırıldık.

1993-1996 yılları arasında burada görev yaptım.Bu dönemde Bakanlık tarafından okul dışı görevlendirilmelerim oldu.Side,Fethiye,Tekirova bölgelerinde otellere sertifikalandırmak üzere iş başı eğitimleri verdik.

1995 yılında ,kademeli olarak gidilen, I.L.O nun yurt dışı eğitim seminerlerine katıldım.

1996 yılında yönetim değişikliği ile KASTOMONUTUREM' e atamam yapıldı. Bir ders yılı burada çalışarak ayrıldım.

Buradaki çalışmlarıma dair gözlemlerime ayrıca değineceğim.

Ama önce bir soru sormak istiyorum ;

NEDEN TURİZM BAKANLIĞI BUNCA EMEK VE YATIRIMI YOKSAYARAK BU OKULLARI MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA DEVRETTİ?

Read Users' Comments (0)

0 Response to "TURİZM EĞİTİM MERKEZLERİ HAKKINDA"